Kurssikuvaus näkyy opiskelijoille!
Laita tänne opintojakson kuvaus omin sanoin.
Kurssin tavoitteet
Opiskelija osaa käyttää asiakaskeskeisen markkinoinnin peruskäsitteitä ja arvioida organisaation kannattavan liiketoiminnan edellytyksiä markkinoinnillisesta näkökulmasta. Lisäksi opiskelija saa valmiudet tunnistaa organisaation markkinointitoimintoja ja luoda tulevaisuuden mahdollisuuksia.
Opintojakso on yhteinen liiketalouden tradenomiopiskelijoille sekä liikunnanohjaaja- ja restonomiopiskelijoille.
Kurssin sisältö
Markkinoinnin peruskäsitteet
Markkinointiajattelun kehittyminen
Markkinoinnin toimintaympäristöt
Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
Markkinoinnin kilpailukeinovalikoima
Myynnin ja asiakassuhdeajattelun perusteet
"Business has only two functions – Marketing and Innovation.” ~ Milan Kundera
This course aims to help students familiarise the basic concepts of marketing, its role in business and the strategies available to achieve its marketing objectives. It examines the origins of marketing and its development into a business philosophy in an international context. The module is essential for further marketing studies.
“The aim of marketing is to know and understand the customer so well the product or service fits him and sells itself.” ~ Peter F. Drucker
Starttipaketti uusille opiskelijoille (Kaikille aloille yhteinen)
Kurssikuvaus näkyy opiskelijoille!
Laita tänne opintojakson kuvaus omin sanoin.
Kurssikuvaus näkyy opiskelijoille!
Laita tänne opintojakson kuvaus omin sanoin.