Matkailupalveluiden myyntiprosessit AM00BH03. AMA23S
-Kurssin laajuus 5 op (135 h), josta noin 67,5 h on kontaktiopetusta, sekä 67,5 h on itsenäistä opiskelua (annetut tehtäväharjoitteet + muu tiedon omaksuminen).
-Läsnäolovelvoite kurssilla 70%.
-Kurssiarvosanaan vaikuttaa läsnäolo, tuntiosallistuminen, jatkuva näyttö, kurssiarvosanassa pääpaino on kurssityöllä, sekä annetut tehtävät toimivat osana arvosanan muodostumista. Huomioithan myös annetut palautusajat.
Tavoitteet:
Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.
Sisältö:
Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus.
opetussuunnitelman-muokkaus - Opettajan työpöytä - Peppi (kamk.fi)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arviointikriteerit:
Kiitettävä (5). Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen. Kirjalliset tuotokset ovat rakenteeltaan selkeitä ja ohjeistuksen mukaisesti toteutettuja. Kieli on sujuvaa asiakieltä ja lähdeviitteet, sekä lähdeluettelot ovat merkitty asianmukaisesti. Sisältö on pohtivaa, analyyttista tekstiä, jossa teoriaa / viitekehystä on käsitelty käytännön esimerkkien avulla. Opiskelija osaa soveltaa ja ymmärtää saamansa tiedon käytännönläheisesti, sekä osoittaa kehittävää osaamista aiheen sisällä.
Hyvä (3-4)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Kirjalliset tuotokset ovat ohjeistuksen mukaisia, ja niissä on viittaukset ja lähdeluettelot hyvällä tasolla, jonkin verran puutteita voi esiintyä. Teksti mukailee asiakieltä, mutta voi esiintyä puutteita. Opiskelija osaa analysoida viitekehystä / teoriaa käytäntöön.
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Kirjallisissa tuotoksissa on puutteita ja kielen rakenteessa on puutteita. Lähdeviittaukset- ja lähdeluettelot ovat puutteellisia.
Hylätty.
Opiskelija ei saavuta vähimmäistavoitteita, yllä olevan kriteeristön mukaisesti. Tai opiskelija laiminlyö velvollisuuksia.
Kurssikuvaus näkyy opiskelijoille!
Laita tänne opintojakson kuvaus omin sanoin.